Meldregeling
DatDoenWij doet zaken op een eerlijke en betrouwbare manier, in overeenstemming met wet- en regelgeving. Toch kan het gebeuren dat je geconfronteerd wordt met een ongewenste situatie. Als dat het geval is, vinden wij het belangrijk dat je op een duidelijke en veilige manier melding kunt doen bij vermoedens van een integriteitsschending, misstand, fraude, schending van mensenrechten of milieuwetgeving bij of door DatDoenWij.
Klanten
Klanten dienen met een klacht of vraag over onze producten of diensten contact op te nemen met onze klantenservice.
Wie kan melden?
Onze meldregeling is alleen bedoeld voor alle (ex-) medewerkers van DatDoenWij en andere personen die in aanraking komen met een integriteitsschending, misstand, fraude, schending van mensenrechten of milieuwetgeving bij of door DatDoenWij óf het vermoeden daarvan hebben.
Wat kan je melden?
Je kunt een melding doen bij vermoedens van een integriteitsschending, misstand, fraude, schending van mensenrechten of milieuwetgeving bij of door DatDoenWij. In de meldregeling vind je uitgebreide informatie over wat je kunt melden, de verschillende meldkanalen, wat er met je melding gebeurt en hoe je als melder wordt beschermd.
Meldkanalen
Je mag zelf kiezen hoe en waar je jouw melding doet. In de meldregeling worden alle meldkanalen genoemd.
Essent
Je kunt je melding doen via het e-mailadres van ons moederbedrijf Essent via: speakup@essent.nl. Mails van klanten met een klacht of vraag over onze producten of diensten die binnenkomen via dit mailadres, zullen niet in behandeling worden genomen. Klanten dienen contact op te nemen met de klantenservice.
E.ON SE
Melden kan ook bij het meldpunt van onze overkoepelende maatschappij E.ON SE.